Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 14:16:46 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01239 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kahala küla, Mustikanurga, Harju 
maakond, Kuusalu vald, Kahala küla, Mustikanurga (Üksikelamu, Piirdeaed) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoone ja piirdeaia püstitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27279726>  (menetlus nr: 
473032), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister